Wij zijn erbij gebaat dat de ergonomische zitoplossing geheel aan je verwachtingen en doelstellingen voldoet. Om teleurstellingen achteraf te voorkomen, bieden wij je de mogelijkheid om de ergonomische zitoplossingen eerst 1 week uit te proberen. Het is per slot van rekening geen pak suiker dat je koopt. Een ergonomische stoel is een aanschaf voor de lange termijn.

Ons advies is maatwerk

Omdat we veel tijd en energie besteden aan het vormen van een op maat advies, besluit 99% van onze klanten na een week de geadviseerde stoel te behouden. In onze webshop maken we het statement dat we het onverstandig vinden, wanneer je zomaar op basis van een beschrijving, een foto en het gestelde budget een stoel aanschaft. Deze statements maken we niet voor niets. Maak dan ook gerust een afspraak voor een gericht advies.

Let op: proefplaatsingen zijn uitsluitend mogelijk met standaard zitoplossingen (bureaustoelen in de kleur zwart). De proefperiode is niet van toepassing op randhulpmiddelen en/of zit-sta tafels.

Hoe gaat een proefplaatsing in zijn werk?

Stap 1: Werkplekonderzoek/ adviesafspraak bij Ergonomiespecialist

We maken samen een inventarisatie van je wensen en eventuele klachten. Uiteraard bekijken wij deze in combinatie met jou en je werksituatie. Wij informeren je over de diverse modellen en komen tot een advies op maat, inclusief offerte voor de (zit)oplossingen.

Stap 2: Aanschaf met proefperiode

Na akkoord op de offerte (en het voldoen van het orderbedrag als je de eerste keer iets besteld), bezorgen wij de (nieuwe, ongebruikte) ergonomische stoel bij je. Wij zullen je voorzien van alle benodigde informatie en instrueren je over het juiste gebruik, zodat je gedurende de proefperiode hier goed op zit. Wij letten er dan ook op of je totale werkplek juist is ingesteld. In feite is het een bestelling waarbij de stoel geleverd wordt mét factuur. Bij de levering gaat ook de één week durende proefperiode in. Nu kunt je zelf ervaren of de proefstoel op je eigen werkplek, je klachten verhelpt, werkhouding verbeterd en een positieve bijdrage levert aan je productiviteit.

Stap 3: Evaluatie

Na de proefperiode hebben we contact met elkaar en laat je ons weten of je de stoel wilt houden. Zo ja, dan betaal je de factuur (als je de stoel op rekening hebt gekocht). Voldoet het product niet aan je verwachtingen, dan kan de stoel retour en zoeken we samen naar een alternatieve oplossing (vaak hebben we deze alternatieve stoel al tijdens een adviesafspraak besproken) die wel bij je past, waarbij wij deze oplossing ook zullen leveren. De retourkosten bedragen € 30,- exclusief BTW. Deze kosten zijn voor eigen rekening. De meer- of minderprijs voor het product verrekenen we vanzelfsprekend. Uiteraard is aan een proefperiode ook de voorwaarde verbonden dat wij het product onbeschadigd en in originele verpakking retour ontvangen. Blijken er beschadigingen te zijn ontstaan aan de stoel of vlekken te zijn ontstaan aan de bekleding, dan stellen we je daarvoor aansprakelijk.

Heb je interesse in een proefplaatsing? Vul dan onderstaand formulier in.

Aanvragen proefplaatsing

Laat in het formulier je contactgegevens achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.