Ergonomische werkplekken

We hebben bij Callas Credit Life werkplekken geleverd die voorzien in een uitstekende verstelbaarheid, in combinatie met het nodige instelgemak. We hebben bewust de keuze gemaakt voor IntelliDesk zit-sta bureaus. Medewerkers hebben een eigen IntelliDesk account. Door op hun werkplek in te loggen, wordt de bureauhoogte direct automatisch aangepast naar hun ideale werkhoogte. Tevens houdt IntelliDesk de medewerkers in beweging: het systeem geeft bureaubladmeldingen: ‘Tijd om te gaan zitten/ staan!’. Met één druk op de knop kunnen ze vervolgens van positie wisselen. Qua bureaustoelen hebben we RH Extend 220 bureaustoelen ingezet. Deze stoelen zijn gedetailleerd instelbaar en zorgen er tevens voor dat de gebruikers onbewust in beweging blijven tijdens het zitten. Door de inzet van monitorarmen zijn ook de beeldschermen in een handomdraai op de juiste kijkhoogte instelbaar. Ergonomie ten top!

 

Inrichting ontvangstruimte, eetgelegenheid en loungeplekken

Naast de werkplekken hebben we ook de ontvangstruimte, eetgelegenheid, vergadervoorzieningen en loungeplekken mogen inrichten. Hier hebben we -naar het ontwerp van Refitters B.V.- voorzien in o.a. soft seating (loungeplekken, treincoupé-werkbanken), tafels en stoelen. We hebben bewust gebruik gemaakt van duurzame materialen en kwalitatieve stoffen om een geheel te creëren dat niet alleen esthetisch goed uitziet, maar ook verantwoord is. Door het gebruik van natuurlijke materialen en natuurtinten is er op kantoor een rustgevende, natuurlijke sfeer gecreëerd. Met de moswand in de ontvangstruimte is de natuur zelfs letterlijk in huis gehaald.

 

Akoestiek op kantoor

Akoestiekspecialist heeft ervoor gezorgd dat ook het geluid op kantoor aangenaam is. Door gebruik te maken van de juiste akoestische middelen ervaren de medewerkers onderling geen geluidshinder. Bovendien is het optimaliseren van de akoestiek slim gecombineerd met het voorzien in afscheiding en privacy (met behulp van bureauscheidingswanden) en met de decoratie in de ruimte (bv. de speelse ruimteverdelers in de vorm van bloemen). Ook de stoffen die in de soft seating zijn gebruik hebben een akoestische waarde.

 

Inhuizen

Dit hele project is in twee fasen in slechts een aantal dagen gerealiseerd. In samenspraak met de Callas Credit Life zijn de werkzaamheden zo ingepland, dat de medewerkers geen enkele hinder hebben ervaren van de werkzaamheden. Een strakke planning en een goede samenwerking met Akoestiekspecialist en Refitters lag hieraan ten grondslag.

 

 

Dus… hebben jullie al verhuisplannen of zijn jullie ook toe aan een restyling van jullie huidige kantooromgeving? Dan komen we graag met jullie in contact. Wij combineren ergonomie, akoestiek en design tot een mooi geheel zodat jullie weer gezond en verantwoord kunnen werken.

Bel of mail ons gerust vrijblijvend op 045 546 66 40 of [email protected]

Op naar het volgende mooie project!

Verhuisplannen of toe aan een restyling van jullie huidige kantooromgeving?

Neem contact met ons op!